خداحافظ ...

ღ.آرزوی محال.ღ

خواستم دوباره به خودم فرصت عاشق شدن بدم امَا تو نذاشتی،نخواستی

غرورم رو زیر پات گذاشتم امَا باز نخواستی

برا بدست آوردنت حاظر بودم هر کاری بکنم امَا تو..!

هرچی گفتم هرکاری کردم،عکسش رو انجام دادی

بهت گفتم دوستت دارم، بذار همینجوری دوستت داشته باشم امَا تو..!

با اینکه ازت شاکیم ولی حق رو به تو میدم!

چون

عشق زوری نیست

امَا..!

این رو عقلم میگه نه قلبم!

با قلبم چه کنم؟

هیچی..!

فقط..!

میخوام نباشه

میخوام از جنس سنگ باشه

برای همیشه سنگ باشه..!


قور بابای هرچی عشق و عاشقیه

لعنت به همه احساسات عاشقانم

دیگه حرفی نمونده

جز حرف آخر..!

خداحافـــــــــــظ عشـــــــــق...


 



نظرات شما عزیزان:

یه تنها
ساعت22:59---11 شهريور 1391
آخی خیلی غمگین بود داداش

Farnaz
ساعت14:46---9 شهريور 1391
خیلی قشنگ بود...پاسخ:ممنون که سر زدین چشم حتما سر میزنم:)

یه تنها
ساعت14:38---9 شهريور 1391
مرسی داداش مهربون

یه تنها
ساعت10:38---9 شهريور 1391
خیلی ناز بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

+ تاريخ پنج شنبه 9 شهريور 1391برچسب:,ساعت 1:55 نويسنده غریبه |